arab.sex

arab.sex
 
الرئيسيةاليوميةس .و .جبحـثقائمة الاعضاءالمجموعاتالتسجيلدخول

شاطر | 
 

 احلى نكته وشعر سكسي

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
Admin
Admin
Admin


عدد المساهمات : 13
تاريخ التسجيل : 20/08/2011

مُساهمةموضوع: احلى نكته وشعر سكسي   الأحد أغسطس 21, 2011 9:21 pm

 
وحده اتصلت على الصيدلية قالت للصيدلي عندكم مقياس حرارة . قالها موجود . قالت حطه في طيزك وقفلت الخط . زعل الصيدلي ودق يبلغ الشرطه ان في وحده تستهبل عليه وقال للشرطي القصه فقال له الشرطي كم لها من قفلت الخط قال لها عشر دقايق فقال الشرطي خلاص تقدر تطلعه من طيزك الحين 


سمعت نداء الكسِّ إذ صاح شاكياً....... أرحني حبيبي من لهيـبي ومن محني

فلبيته ُ فوراً وأطــــــفأت نـــاره........ بنيك ٍ عنيف ٍ والنيــــــاكة مــن فنـّي

أغوص برأس الزب في عمق عمقه ِ.....وأدهكهُ دهكا ً فيصرخ بي زدني

فيزداد نيكــــــي إندفاعاً وقـــوة.... .. ويعلو اصطفاق اللحم باللحم كاللـّحن

اقطـــعه بالحــك ِّ أعــــلاه تارة ً........ واســـــــفله أُخرى..أحكُّ بما يغني

وأرفـــعه فوقي ليدفــق موجه ........ وأخفــــضه تحتي لأدفـــــق ما أُمني

تعال وراقب إذ رخت عضلاته ُ........طريحا ً جريحا ً قاطراً ما جرى مني
لتعرف كون النيك فنـّــاً وخبرة ً...........واني خبير ٌ فاٍسئل كســـــها مرة ً عني
لو كسك نار أنا أطفيه من زبى ولبنه أرويه حتدوبى من طوله وعرضه وبسرعة راح تاخدى عليه

زبى عالاطول شغال وفي كل الأوضاع فعال خلينى عالبال ما يفضى وان جابهم يملى في الحال

حتموتى مص وتدليك وفي كسك راح يحلا النيك لو عايزة ياحلوة تلاقينى بين رجليكي شبيك لبيك

يا حبشتكة يا حبشتكة الكس من زبري اشتكي يوم مص ونيك ويوم رقص وهشتكة


صاح الكس فجأه فدق على الزبر دقه

اوتدرى بما جرى يا زبرى الحبيب المشترى

الوقوف لك احترام ودخولك فى الكس انسجام

بحب اتنين سوا يا هنايا في حبهم الحلمة واختها طول عمري بمصهم

قالوا الرجالة كتير قولت مافيش غيري زبــــــــــيير

أموت أنا وأنيك طول السنة

نيك واستنيك ولا تعلم زبك الكسل
بكرة يا اٍبن ادم تموت
وزبك بالتراب يندفن

وعلي رأي المثل خدي فكره وجربي بكرة
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://arabsex12.7olm.org
سكساوي جي ام اكس



عدد المساهمات : 8
تاريخ التسجيل : 09/08/2013
العمر : 23
الموقع : منتدى سوبر السلعاوي

مُساهمةموضوع: رد: احلى نكته وشعر سكسي   الجمعة أغسطس 09, 2013 4:02 pm

يسلمووووووووووووووو الشعر رووووووووووووووووووعة
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
 
احلى نكته وشعر سكسي
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
arab.sex :: قسم التحشيش السكسي :: منتدى النكت السكسية-
انتقل الى: